1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:
- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).
2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien dołączyć do reklamowanego towaru następujące informacje:
- dane adresowe i kontaktowe wraz z nr tel. i adresem e-mail
- opis wady produktu, przyczyny reklamacji
Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
3. Na czas transportu reklamowanych towarów Kupujący zobowiązany jest do solidnego zabezpieczenia odesłanego produktu. PIELĘGNACJA AUT nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta, drogą mailową, bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie PIELEGNACJAAUT.PL .
5. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.
6. PIELĘGNACJA AUT odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.
7. Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu PIELĘGNACJA AUT jest właściciel firmy.
8. Adres do korespondencji: PIELĘGNACJA AUT Łukasz Sroka, al. Karkonoska 59a, 53-015 Wrocław, tel. 600 345 895.
PIELEGNACJAAUT.PL gwarantuje najwyższą jakość sprzedawanego towaru oraz świadczonej obsługi. Zakupiony towar jest sprawdzony, starannie zapakowany i zabezpieczony na czas przesyłki tak, aby nasz klient dostał produkt w 100% odpowiadający jego oczekiwaniom.
Do każdego produktu dołączamy podbitą, ważną na terenie RP kartę gwarancyjną, której okres ważności określony jest indywidualnie w opisie przedmiotu. Dołączony jest również dowód sprzedaży: paragon lub faktura VAT.
W przypadku naprawy gwarancyjnej towar można odesłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu lub do nas.
Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 13:00 zwykle wysyłamy tego samego dnia.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta – realizowane są w następnym dniu roboczym.
Darmowa wysyłka przy zamówieniu za 200zł za pośrednictwem Inpost.
Paczki wysyłamy wg następującego cennika:
POCZTA POLSKA:
Pocztex Kurier 48: ceny zależne od wagi
platność przelewem od 17,00 zł
płatnośc za pobraniem od 18,00 zł
Odbiór w punkcie: ceny zależne od wagi
płatność przelewem od 16,00 zł
platnośc za pobraniem od 18,00 zł
PRZESYŁKA KURIERSKA DPD DO 30 KG:
14 zł - płatność przelewem
17 zł - płatność przy odbiorze
Korzystamy również z usług PACZKOMATY:
Maksymalny wymiar przesyłki to: 41 x 38 x 64 cm i nie więcej niż 25 kg.
Koszt wysyłki paczkomatem to 9,99 zł - Rozmiar A (8 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
Koszt wysyłki paczkomatem to 11,99 zł - Rozmiar B (19 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
Koszt wysyłki paczkomatem to 13,99 zł - Rozmiar C (41 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
Koszt wysyłki paczkomatem to 12,00 zł - Rozmiar A pobranie
Koszt wysyłki paczkomatem to 14,00 zł - Rozmiar B pobranie
Koszt wysyłki paczkomatem to 16,00 zł - Rozmiar C pobranie
Przesyłka kurierska Inpost:
Kurier płatność przelewem od 13,00 zł w zależności od wagi
Kurier płatność za podraniem od 15,00 zł w zależności od wagi
We wszystkie powyższe ceny wliczony jest koszt opakowania i transport do punktu odbioru przesyłek.
Wszystkie zakupione towary można odebrać w siedzibie naszej firmy.
Przy odbiorze osobistym nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Przed odbiorem prosimy o kontakt.
Oferujemy Państwu mobilną, profesjonalną i najwszechstronniejszą na rynku myjnię parową
MATRIX - SDV8000
produkowana w Wielkiej Brytanii, przez firmę MATRIX
Maszyna przystosowana jest do pracy ciągłej w zakładach branży samochodowej, firmach sprzątających, medycznych, weterynaryjnych itp.
Gwarancja door to door - 12 miesięcy.
Parowa myjnia samochodowa to urządzenie łączące w sobie cechy, których na próżno szukać u konkurencji.
Moc, niezawodność, jakość wykonania i cena to najlepsza charakterystyka mobilnej myjni parowej.
Maszyna posiada rozbudowany system sygnalizacji pracy, duży wydatek pary rozprowadzany za pomocą węża parowego.
MYJNIA PAROWA - MYJKA PAROWA marki MATRIX – model SDV8000
wyprodukowana w Wielkiej Brytanii
do profesjonalnego mycia parowego.
Umożliwia pracę stacjonarną jak i mobiną.
NIE WYMAGA POZWOLEŃ
Auta można myć na parkingach, ulicy, przed marketami czy w garażach podziemnych.
Cena netto 14 633,33 zł .
NIEZASTĄPIONA W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ.
MATRIX SDV8000 umyje: karoserię auta, felgi, komorę silnika, odkazi i zdezynfekuje układ klimatyzacji i wlotów powietrza, podłogi kaflowe i dywanowe, fugi i inne zakamarki, kabiny lakiernicze, maszyny produkcyjne, znaki drogowe i wiele innych. Zdezynfekujesz i odgrzybisz klimatyzację w aucie, toaletę i inne.
Miejsc zastosowań maszyny MATRIX jest bardzo dużo.
Trudno wymienić wszystkie, poniżej niektóre, z nich:
myjnie samochodowe stacjonarne i mobilne
firmy sprzątające większe powierzchnie,
służba zdrowia,
produkcja spożywcza,
hale i zakłady produkcyjne,
toalety miejskie,
służby porządkowe,
MATRIX SDV8000 - TOPOWY MODEL WŚRÓD MYJNI PAROWYCH
Działała pod ciśnieniem 8 barów
Oprócz produkcji i dystrybucji wysokiej temperatury pary, który wnika głęboko w powierzchnie odkaża i zabija bakterie w różnych środowiskach, posiada zintegrowany odkurzacz zapewniający to że powierzchnie pozostają czyste i suche.
Wyposażona w zewnętrzny zbiornik detergentu oraz pompę dozującą detergent w trybie nasycania pary.
W jednej zintegrowanej znajdziesz:
mycie parą
mycie parą z detergentem
odkurzania na sucho
odkurzania na mokro
zbiornik na wodę: 27 litrów
prania parą z jednoczesnym odsysaniem zanieczyszczeń
prania parą z detergentem z jednoczesnym odsysaniem zanieczyszczeń
usuwania gum do żucia
przyjazne dla użytkownika, proste i łatwe menu
bojler o pojemności 5 litrów wody
system ciągłego napełniania i 12 godzinny cykl nieprzerwanej pracy
licznik czasu pracy pozwalający na rozliczanie pracownika
masa własna: tylko 30 kg
wymiary: 74 x 50 x 50 (wysokość i głębokość z uchwytem: 97 x 70)
zasilanie 230V
MATRIX SDV8000
jest obecnie jedną z najbardziej wszechstronnych maszyn do ciśnieniowego mycia parą.
Jest niesłychanie skuteczna, pozostając ekologiczną. Nie potrzebuje dużych ilości wody, ani agresywnych i drogich środków chemicznych. Wykorzystuje naturalne właściwości wody gwarantujące higienę i czystość.
Dzięki niedużym wymiarom umożliwia pracę mobilną
Nie potrzebuje dużych ilości wody dzięki czemu mamy więcej możliwości zastosowania naszego urządzenia.
oszczędność zasobów wody:
Mycie MATRIXem powierzchni ok. 100 m² to oszczędność od 50 do 100 litrów pitnej wody.
oszczędność środowiska naturalnego:
Stosując mycie parowe oszczędzamy środowisku tony agresywnych środków chemicznych, które go zanieczyszczają.
*Gwarancja 12 miesięcy od drzwi do drzwi na koszt Gwaranta
W przypadku stwierdzenia awarii klient dzwoni do Gwaranta zlecając naprawę zakupionego urządzenia, podając swój numer telefonu i dane firmy. Na następny dzień spedycja odbiera uszkodzoną maszynę i zawozi do serwisu. Jeżeli uszkodzenie objęte jest gwarancją po naprawie maszyna, na koszt Gwaranta, zostaje dostarczona do klienta.
W przypadku uszkodzenia nie podlegającego gwarancji, klient zostaje poinformowany o koszcie naprawy i kosztach transportu, które będzie musiał ponieść przy otrzymaniu maszyny po naprawie.
Części wymagające wymiany ze względu na zwykłe zużycie jak m.in. węże, dysze, filtry, uszczelki i akcesoria nie podlegają gwarancji. Zużyte akcesoria nie podlegają gwarancji door to door.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.