Renowacja tapicerki skórzanej - 1 fotel

Producent: APP

Czas wysyłki: do 24 godzin

Numer katalogowy:

Dostępność: brak

399,00 

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:
- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).

2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien dołączyć do reklamowanego towaru następujące informacje:
- dane adresowe i kontaktowe wraz z nr tel. i adresem e-mail
- opis wady produktu, przyczyny reklamacji
Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
3. Na czas transportu reklamowanych towarów Kupujący zobowiązany jest do solidnego zabezpieczenia odesłanego produktu. PIELĘGNACJA AUT nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta, drogą mailową, bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie PIELEGNACJAAUT.PL .

5. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.

6. PIELĘGNACJA AUT odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.

7. Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu PIELĘGNACJA AUT jest właściciel firmy.

8. Adres do korespondencji: PIELĘGNACJA AUT Łukasz Sroka, al. Karkonoska 59a, 53-015 Wrocław, tel. 600 345 895.

PIELEGNACJAAUT.PL gwarantuje najwyższą jakość sprzedawanego towaru oraz świadczonej obsługi. Zakupiony towar jest sprawdzony, starannie zapakowany i zabezpieczony na czas przesyłki tak, aby nasz klient dostał produkt w 100% odpowiadający jego oczekiwaniom.

Do każdego produktu dołączamy podbitą, ważną na terenie RP kartę gwarancyjną, której okres ważności określony jest indywidualnie w opisie przedmiotu. Dołączony jest również dowód sprzedaży: paragon lub faktura VAT.
 

W przypadku naprawy gwarancyjnej towar można odesłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu lub do nas.

  • Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 13:00 zwykle wysyłamy tego samego dnia.
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta – realizowane są w następnym dniu roboczym.

Darmowa wysyłka przy zamówieniu za 200zł za pośrednictwem Inpost.


Paczki wysyłamy wg następującego cennika: 

POCZTA POLSKA:

Pocztex Kurier 48: ceny zależne od wagi

  • platność przelewem od 17,00 zł
  • płatnośc za pobraniem od 18,00 zł

Odbiór w punkcie: ceny zależne od wagi

  • płatność przelewem od 16,00 zł
  • platnośc za pobraniem od 18,00 zł


 

PRZESYŁKA KURIERSKA DPD DO 30 KG:

  • 14 zł - płatność przelewem
  • 17 zł - płatność przy odbiorze

     

Korzystamy również z usług PACZKOMATY:
Maksymalny wymiar przesyłki to: 41 x 38 x 64 cm i nie więcej niż 25 kg.

  • Koszt wysyłki paczkomatem to 9,99 zł - Rozmiar A (8 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 11,99 zł - Rozmiar B (19 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 13,99 zł - Rozmiar C (41 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 12,00 zł - Rozmiar A pobranie 
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 14,00 zł - Rozmiar B pobranie
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 16,00 zł - Rozmiar C pobranie

Przesyłka kurierska Inpost:

  • Kurier płatność przelewem od 13,00 zł w zależności od wagi
  • Kurier płatność za podraniem od 15,00 zł w zależności od wagi

 

We wszystkie powyższe ceny wliczony jest koszt opakowania i transport do punktu odbioru przesyłek.


 

Wszystkie zakupione towary można odebrać w siedzibie naszej firmy.
Przy odbiorze osobistym nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Przed odbiorem prosimy o kontakt.

  • 0 zł - odbiór osobisty
Usługa renowacji tapicerki skórzanej Twojego auta - jeden fotel + koszt odesłania

Jeżeli Twój fotel jest wytarty, lakier zaczął schodzić czy pojawiły się pęknięcia odeślij go do nas. W cenie 449 zł zajmiemy się kompleksowym odnowieniem Twojego fotela i odeślemy go z powrotem na nasz koszt.
Przy odbiorze za całość zapłacisz kurierowi tylko 449 zł.
Za usługę można dokonać również przedpłaty na nasze konto.

Ekspresowy czas wykonania usługi - do dwóch dni roboczych od otrzymania przesyłki od Państwa!
Przykład:
  1. W poniedziałek wysyłasz do nas fotel.
  2. We wtorek otrzymujemy przesyłkę i przystępujemy do pracy.
  3. W środę kończymy zabieg i pakujemy przesyłkę.
  4. W czwartek lub piątek przesyłka jest już u Ciebie.
Jak wygląda usługa:
  1. Dokładnie oczyszczamy cały fotel.
  2. Odtłuszczamy i matowimy powłokę skóry.
  3. Specjalnym środkiem łączymy delikatnie poząbkowane i wytarte fragmenty skóry.
  4. Uzupełniamy pęknięcia w skórze i nakładamy specjalną szpachlę wypełniającą.
  5. Kolejny raz odtłuszczamy skórę.
  6. Nanosimy kilka warstw lakieru bazowego zgodnego z kolorem pierwotnym fotela.
  7. Nanosimy lakier wykończeniowy, do wyboru: mat, półmat lub połysk. Rodzaj lakieru wykończeniowego ustalamy z klientem.
  8. Nanosimy powłokę konserwującą na odrestaurowaną skórę.
  9. Pakujemy przesyłkę i odsyłamy fotel do Ciebie.
Usługa dostępna jest również bezpośrednio w naszej firmie. Wystarczy do nas przyjechać. W tym przypadku nie trzeba demontować fotela, a całą usługę jesteśmy w stanie wykonać w ciągu 5-8 godzin.
Przed wizytą należy się tylko umówić na wykonanie usługi.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię