REKLAMACJE I ZWROTY
1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:
- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).
2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien dołączyć do reklamowanego towaru następujące informacje:
- dane adresowe i kontaktowe wraz z nr tel. i adresem e-mail
- opis wady produktu, przyczyny reklamacji
Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
3. Na czas transportu reklamowanych towarów Kupujący zobowiązany jest do solidnego zabezpieczenia odesłanego produktu. PIELĘGNACJA AUT nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta, drogą mailową, bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie PIELEGNACJAAUT.PL .
5. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.
6. PIELĘGNACJA AUT odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.
7. Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu PIELĘGNACJA AUT jest właściciel firmy.
8. Adres do korespondencji: PIELĘGNACJA AUT Łukasz Sroka, al. Karkonoska 59a, 53-015 Wrocław, tel. 600 345 895.
RUPES Big Foot LHR12 E Duetto to mała, poręczna polerka elektryczna z talerzem o średnicy 125 mm.
Polerka jest idealnie wyważona i niezwykle lekka, przez co można kontrolować ją jedną ręką. Gumowe pokrycie obudowy zapewnia pewny chwyt. Regulacja prędkości i skok 12 mm pozwalają na przyjemną pracę.
LHR12 E Duetto to maszyna podobna do LHR75E, lecz o trochę innym wyważeniu pod duży talerz, idealnie nadająca się do wycinania lakieru, piaskowania, wykończenia oraz właściwie pełnego zakresu renowacji lakieru.
Zestaw Deluxe zawiera:
- Maszyna Rupes Big Foot LHR 12E Duetto z talerzem 125 mm
- 2 x Gąbka Coarse 130/150 mm
- 2 x Gąbka Fine 130/150 mm
- Pasta polerska ZEPHIR COARSE 250 ml
- Pasta polerska KERAMIK FINE 250 ml
- Ściereczki z mikrofibry Rupes (4 szt.)
- Torba na maszynę Rupes Big Foot
- Fartuch polerski Big Foot
- 3 x krążki ścierne o gradacji P 2000
- 3 x krążki ścierne o gradacji P 3000
- Miękka przekładka dystansowa
Dla prawidłowej pracy maszyn polerskich Rupes, zalecane jest używanie wyłącznie gąbek oraz akcesoriów producenta.
Dla zwiększenia żywotności maszyn polerskich, zalecana jest konserwacja gwintów w talerzach oporowych smarami silikonowymi.