Promocja

GTECHNIQ G1 + G2 ClearVision 100 ml - ULTRANIEWIDZIALNA WYCIERACZKA

Producent: GTechniq

Czas wysyłki: do 24 godzin

Numer katalogowy: KOS002357

Dostępność: brak

249,21  276,90  cena obniżona: promocja cenowa - Promocja
Wybierz wariant:

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:
- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).

2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien dołączyć do reklamowanego towaru następujące informacje:
- dane adresowe i kontaktowe wraz z nr tel. i adresem e-mail
- opis wady produktu, przyczyny reklamacji
Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
3. Na czas transportu reklamowanych towarów Kupujący zobowiązany jest do solidnego zabezpieczenia odesłanego produktu. PIELĘGNACJA AUT nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta, drogą mailową, bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie PIELEGNACJAAUT.PL .

5. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.

6. PIELĘGNACJA AUT odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.

7. Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu PIELĘGNACJA AUT jest właściciel firmy.

8. Adres do korespondencji: PIELĘGNACJA AUT Łukasz Sroka, al. Karkonoska 59a, 53-015 Wrocław, tel. 600 345 895.

PIELEGNACJAAUT.PL gwarantuje najwyższą jakość sprzedawanego towaru oraz świadczonej obsługi. Zakupiony towar jest sprawdzony, starannie zapakowany i zabezpieczony na czas przesyłki tak, aby nasz klient dostał produkt w 100% odpowiadający jego oczekiwaniom.

Do każdego produktu dołączamy podbitą, ważną na terenie RP kartę gwarancyjną, której okres ważności określony jest indywidualnie w opisie przedmiotu. Dołączony jest również dowód sprzedaży: paragon lub faktura VAT.
 

W przypadku naprawy gwarancyjnej towar można odesłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu lub do nas.

  • Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 13:00 zwykle wysyłamy tego samego dnia.
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta – realizowane są w następnym dniu roboczym.

Darmowa wysyłka przy zamówieniu za 200zł za pośrednictwem Inpost.


Paczki wysyłamy wg następującego cennika: 

POCZTA POLSKA:

Pocztex Kurier 48: ceny zależne od wagi

  • platność przelewem od 17,00 zł
  • płatnośc za pobraniem od 18,00 zł

Odbiór w punkcie: ceny zależne od wagi

  • płatność przelewem od 16,00 zł
  • platnośc za pobraniem od 18,00 zł


 

PRZESYŁKA KURIERSKA DPD DO 30 KG:

  • 14 zł - płatność przelewem
  • 17 zł - płatność przy odbiorze

     

Korzystamy również z usług PACZKOMATY:
Maksymalny wymiar przesyłki to: 41 x 38 x 64 cm i nie więcej niż 25 kg.

  • Koszt wysyłki paczkomatem to 9,99 zł - Rozmiar A (8 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 11,99 zł - Rozmiar B (19 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 13,99 zł - Rozmiar C (41 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 12,00 zł - Rozmiar A pobranie 
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 14,00 zł - Rozmiar B pobranie
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 16,00 zł - Rozmiar C pobranie

Przesyłka kurierska Inpost:

  • Kurier płatność przelewem od 13,00 zł w zależności od wagi
  • Kurier płatność za podraniem od 15,00 zł w zależności od wagi

 

We wszystkie powyższe ceny wliczony jest koszt opakowania i transport do punktu odbioru przesyłek.


 

Wszystkie zakupione towary można odebrać w siedzibie naszej firmy.
Przy odbiorze osobistym nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Przed odbiorem prosimy o kontakt.

  • 0 zł - odbiór osobisty

GTECHNIQ G1 + G2 ClearVision 100 ml - ULTRANIEWIDZIALNA WYCIERACZKA

W przeciwieństwie do zwykłych powłok tzw. niewidzialnych wycieraczek, które przylegają do powierzchni szkła za pomocą stosunkowo słabych wiązań fizycznych, G1 wykorzystuje wiązanie chemiczne, które zapewniają niezrównaną trwałość.

Produkt G1 jest niezwykle wytrzymały, a funkcja hydrofobowa poprawia widoczność w deszczu, pomagając zwiększyć bezpieczeństwo i zmniejszyć zmęczenie oczu. Ułatwia również usuwanie zanieczyszczeń z szyby, takich jak lód, robaki i soki z drzew.

G1 będzie działać tylko na szklanych podłożach, zatem nie będzie działać na nowoczesnych soczewkach reflektorów wykonanych z poliwęglanu. Do nich należy użyć produktu usuwającego wodę ze szkła i pleksi G5 (G5 Water Repellent for Glass and Perspex).

Którą pojemność wybrać?

  • 15ml – jest zalecane do zabezpieczenia kompletu szyb w 1 samochodzie
  • 100ml – jest zalecane do zabezpieczenia większej ilości szyb, lub niestandardowych pojazdów typu jachty, statki itd.

Sposób użycia:

  1. Upewnij się, że pracujesz w dobrze wentylowanym pomieszczeniu, w temperaturze wyższej niż 5° C, z dala od promieni słonecznych
  2. Nałóż rękawiczki
  3. Wyczyścić wszystkie szyby, na które chcesz nałożyć produkt, przy pomocy G6 i MF5
  4. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, wypoleruj maszynowo szyby za pomocą pasty G4. Alternatywnie przetrzyj ręcznie szybę za pomocą G4 i gąbki do polerowania
  5. Po zakończeniu wyczyść szybę za pomocą środka G6 Perfect Glass i MF5 lub MF1 – w razie potrzeby powtórz czynność
  6. Butelkę z G1 dobrze wstrząśnij przed użyciem
  7. W przypadku szyb przednich zalecamy użycie 3 warstw G1, ale w przypadku szyb bocznych i tylnych potrzebna jest tylko 1 warstwa
  8. Nałóż dużą ilość G1 na aplikator AP1
  9. Aplikuj okrężnymi ruchami, pokrywając całą szybę i pozostaw do utwardzenia na 5 minut
  10. Używając nowego AP1 nałóż taką samą ilość produktu, ale tym razem nakładaj G1 na poprzednią warstwę ruchami poziomymi (z boku na bok) i pozostaw na kolejne 5 minut do utwardzenia
  11. Nałóż trzecią warstwę produktu, jednak tym razem w pionowych, prostych ruchach i pozostaw do utwardzenia na 15 minut
  12. Po utwardzeniu powłoki nanieś Gtechniq G2 na fibrę MF1 i usuń nadmiar powłoki G1
  13. Na koniec wyczyścić pióra wycieraczek i szybę za pomocą G6 Perfect Glass i MF5
  14. Zalecamy nałożenie warstwy G1 na pióra wycieraczek bez usuwania pozostałości. Jeśli pióra wycieraczek będą zużyte, należy je wymienić
  15. Nie wystawiaj samochodu na działanie warunków atmosferycznych przez co najmniej 3 godziny
  16. Przechowuj w chłodnym i suchym miejscu
  17. Zużyj G1 i G2 w ciągu 3 miesięcy od otwarcia Może występować przeskakiwanie piór wycieraczki, które w 90% przypadków ustąpi w ciągu dwóch tygodni. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z nami
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Mogą Cię zainteresować