GTECHNIQ I1v2 Smart Fabric 500 ml - IMPREGNAT DO TKANIN, ALCANTARY, DACHÓW CABRIO

Producent: GTechniq

Czas wysyłki: do 24 godzin

Numer katalogowy: KOS002931

Dostępność: na magazynie

180,00 
Wybierz wariant:

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:
- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).

2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien dołączyć do reklamowanego towaru następujące informacje:
- dane adresowe i kontaktowe wraz z nr tel. i adresem e-mail
- opis wady produktu, przyczyny reklamacji
Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
3. Na czas transportu reklamowanych towarów Kupujący zobowiązany jest do solidnego zabezpieczenia odesłanego produktu. PIELĘGNACJA AUT nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta, drogą mailową, bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie PIELEGNACJAAUT.PL .

5. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.

6. PIELĘGNACJA AUT odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.

7. Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu PIELĘGNACJA AUT jest właściciel firmy.

8. Adres do korespondencji: PIELĘGNACJA AUT Łukasz Sroka, al. Karkonoska 59a, 53-015 Wrocław, tel. 600 345 895.

PIELEGNACJAAUT.PL gwarantuje najwyższą jakość sprzedawanego towaru oraz świadczonej obsługi. Zakupiony towar jest sprawdzony, starannie zapakowany i zabezpieczony na czas przesyłki tak, aby nasz klient dostał produkt w 100% odpowiadający jego oczekiwaniom.

Do każdego produktu dołączamy podbitą, ważną na terenie RP kartę gwarancyjną, której okres ważności określony jest indywidualnie w opisie przedmiotu. Dołączony jest również dowód sprzedaży: paragon lub faktura VAT.
 

W przypadku naprawy gwarancyjnej towar można odesłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu lub do nas.

  • Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 13:00 zwykle wysyłamy tego samego dnia.
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta – realizowane są w następnym dniu roboczym.

Darmowa wysyłka przy zamówieniu za 200zł za pośrednictwem Inpost.


Paczki wysyłamy wg następującego cennika: 

POCZTA POLSKA:

Pocztex Kurier 48: ceny zależne od wagi

  • platność przelewem od 17,00 zł
  • płatnośc za pobraniem od 18,00 zł

Odbiór w punkcie: ceny zależne od wagi

  • płatność przelewem od 16,00 zł
  • platnośc za pobraniem od 18,00 zł


 

PRZESYŁKA KURIERSKA DPD DO 30 KG:

  • 14 zł - płatność przelewem
  • 17 zł - płatność przy odbiorze

     

Korzystamy również z usług PACZKOMATY:
Maksymalny wymiar przesyłki to: 41 x 38 x 64 cm i nie więcej niż 25 kg.

  • Koszt wysyłki paczkomatem to 9,99 zł - Rozmiar A (8 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 11,99 zł - Rozmiar B (19 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 13,99 zł - Rozmiar C (41 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 12,00 zł - Rozmiar A pobranie 
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 14,00 zł - Rozmiar B pobranie
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 16,00 zł - Rozmiar C pobranie

Przesyłka kurierska Inpost:

  • Kurier płatność przelewem od 13,00 zł w zależności od wagi
  • Kurier płatność za podraniem od 15,00 zł w zależności od wagi

 

We wszystkie powyższe ceny wliczony jest koszt opakowania i transport do punktu odbioru przesyłek.


 

Wszystkie zakupione towary można odebrać w siedzibie naszej firmy.
Przy odbiorze osobistym nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Przed odbiorem prosimy o kontakt.

  • 0 zł - odbiór osobisty

GTECHNIQ I1v2 Smart Fabric 500 ml - IMPREGNAT DO TKANIN, ALCANTARY, DACHÓW CABRIO

Jeszcze bardziej hydrofobowy niż jego poprzednik, I1 Smart Fabric V2 nie pozostawia śladów po zalaniu i usuwa wilgoć z lakierowanej powierzchni. Testy wykazały, że produkt zachowuje pełną wydajność nawet po pięciu myciach w temperaturze do 40℃ .

W zależności od intensywności użytkowania, impregnat utrzymuje się od 6 do 18 miesięcy.

I1 Smart Fabric chroni wszystkie rodzaje tkanin przed plamami na bazie wody. Przepuszcza powietrze i jest niezwykle trwały.

Smart Fabric jest bezpieczny dla kolorów. Nanocząsteczki tworzące I1 Smart Fabric powlekają każde włókno tkaniny z osobna, pozostawiając strukturę nienaruszoną i pozwalając materiałowi oddychać. Oznacza to, że nieświeże powietrze nadal będzie mogło ujść, jednocześnie usuwając wodę i płyny na bazie oleju.

Którą pojemność wybrać?

  • 250ml – jest zalecane w przypadku impregnacji samych siedzisk 2 foteli i tylnej kanapy
  • 500ml – jest zalecane w przypadku impregnacji całych 2 foteli, tylnej kanapy i dywaników lub samego dachu cabrio (2 warstwy)
  • 1000ml – jest zalecane w przypadku impregnowania większych powierzchni

Sposób użycia:

  1. Nie rozcieńczać
  2. Aplikuj w temperaturze powyżej 5℃
  3. Aplikuj rozpylając z odległości 20-30 cm, upewniając się by równomiernie pokryć powierzchnię. Pozostaw do wyschnięcia na 2-3 godziny
  4. Powierzchnia zabezpieczana musi być sucha, dokładnie czysta, wolna od brudu, pyłu i kurzu czy też tłuszczu albo oleju
  5. Przed aplikacją powłoki, powierzchnia musi być całkowicie czysta. Jeżeli nie jest, wyczyść parą lub mikrofibrą Gtechniq MF1 z płynem Gtechniq I2 Tri-Clean
  6. Dla poprawnej impregnacji, zawartość wilgoci w materiale musi być poniżej 15%, co równa się suchość większej niż tylko wrażenie w dotyku. Jeżeli materiał był prany, musisz odczekać 24-48 przed nałożeniem Gtechniq I1
  7. Podczas aplikacji Gtechniq I1, pomieszczenie musi być dobrze wentylowane.
  8. Przed użyciem, wstrząśnij mocno butelką
  9. Rozpyl mgiełkę obficie na całej powierzchni. Ważne, aby cały materiał był dokładnie nasiąknięty Gtechniq I1. Jeżeli rozpylisz na sąsiadujące elementy samochodu – zetrzyj od razu.
  10. Nadmiar produktu, rozprowadź ręką w rękawiczce i wetrzyj w materiał.
  11. Sąsiadujące elementy i wciąż widoczny nadmiar, przetrzyj mikrofibrą Gtechniq MF1.
  12. Przez 12h od aplikacji nie wystawiaj na działanie czynników zewnętrznych, takich jak deszcz, błoto itp.
  13. Pełna efektywność impregnacji jest osiągnięta po 24 godzinach
  14. W przypadku gdy powierzchnia zabezpieczona przestaje działać, powtórz impregnację w ten sam sposób
  15. Poprawność impregnacji, oraz odporność na zmianę koloru powinna być sprawdzona przed zastosowaniem na całej powierzchni
  16. Wcześniej stosowane preparaty mogą wpływać na efektywność działania produktu
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Mogą Cię zainteresować