Szkolenie "WPROWADZENIE DO PROFESJONALNEGO AUTO DETAILINGU"

Producent: - brak producenta -

Czas wysyłki: do 24 godzin

Numer katalogowy:

Dostępność: duża ilość

599,00 

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:
- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).

2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien dołączyć do reklamowanego towaru następujące informacje:
- dane adresowe i kontaktowe wraz z nr tel. i adresem e-mail
- opis wady produktu, przyczyny reklamacji
Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
3. Na czas transportu reklamowanych towarów Kupujący zobowiązany jest do solidnego zabezpieczenia odesłanego produktu. PIELĘGNACJA AUT nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta, drogą mailową, bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie PIELEGNACJAAUT.PL .

5. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.

6. PIELĘGNACJA AUT odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.

7. Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu PIELĘGNACJA AUT jest właściciel firmy.

8. Adres do korespondencji: PIELĘGNACJA AUT Łukasz Sroka, Al. Armii Krajowej 8 lok. 1, 50-541 Wrocław, tel. 600 345 895.

PIELEGNACJAAUT.PL gwarantuje najwyższą jakość sprzedawanego towaru oraz świadczonej obsługi. Zakupiony towar jest sprawdzony, starannie zapakowany i zabezpieczony na czas przesyłki tak, aby nasz klient dostał produkt w 100% odpowiadający jego oczekiwaniom.

Do każdego produktu dołączamy podbitą, ważną na terenie RP kartę gwarancyjną, której okres ważności określony jest indywidualnie w opisie przedmiotu. Dołączony jest również dowód sprzedaży: paragon lub faktura VAT.

 

W przypadku naprawy gwarancyjnej towar można odesłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu lub do nas.

  • Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 13:00 zwykle wysyłamy tego samego dnia.
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta – realizowane są w następnym dniu roboczym.


Paczki wysyłamy wg następującego cennika: 

POCZTA POLSKA:

  • 9 zł - płatność przelewem (list do 350 g - priorytet)* - UWAGA - przesyłka ograniczona małymi wymiarami koperty
  • 12 zł - płatność przelewem (list do 1000 g - priorytet)* -  UWAGA - przesyłka ograniczona małymi wymiarami koperty
  • 17 zł - PACZKA24 płatność przelewem (paczka do 5 kg) - pobranie + 4,00 zł
  • 16 zł - PACZKA48 płatność przelewem (paczka do 5 kg) - pobranie + 4,00 zł

* Przesyłką listową nie zawsze uda się wysłać każdy produkt. Ograniczają nas stosunkowo małe wymiary koperty.

Jeżeli wybranego przez Państwa produktu nie uda się zapakować do koperty zostaną Państwo poinformowani. Zaproponujemy inną najbardziej korzystną formę wysyłki.

 

PRZESYŁKA KURIERSKA GLS/UPS/DPD DO 30 KG:

  • 14 zł - płatność przelewem
  • 17 zł - płatność przy odbiorze

     

Korzystamy również z usług PACZKOMATY:
Maksymalny wymiar przesyłki to: 41 x 38 x 64 cm i nie więcej niż 25 kg.

  • Koszt wysyłki paczkomatem to 8,99 zł - Rozmiar A (8 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 12,99 zł - Rozmiar B (19 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 17,99 zł - Rozmiar C (41 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)

We wszystkie powyższe ceny wliczony jest koszt opakowania i transport do punktu odbioru przesyłek.


 

Wszystkie zakupione towary można odebrać w siedzibie naszej firmy.
Przy odbiorze osobistym nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Przed odbiorem prosimy o kontakt.

  • 0 zł - odbiór osobisty

Szczegółowy program warsztatów:

  1. Wprowadzenie do branży profesjonalnego auto detailingu.
  2. Wprowadzenie do technik mycia i podstawowej pielęgnacji nadwozia
  3. Szkolenie z detailingu kół oraz nadkoli.
  4. Szkolenie z mycia detailingowego nadwozia:
    • wstępne mycie pianą aktywną (pre-wash).
    • właściwe mycie auta w systemie na dwa wiadra („two-bucket”) m.in. Grit Guard System
  5. Szkolenie z dekontaminacji lakieru oraz glinkowania całego nadwozia (lakier, szyby).
  6. Szkolenie z inspekcji lakieru i rozpoznawania uszkodzeń (lampy inspekcyjne SCANGRIP, mierniki).
  7. Szkolenie z polerowania lakieru w oparciu o system polerski Dual Action (FLEX, RUPES, LARE) m.in.:
    • poprawny dobór maszyn, padów (gąbki) oraz past polerskich
    • wyjaśnienie zagadnienia „wypracowanie pasty”
    • kombinacja past i padów w celu przyśpieszenie procesu polerowania.
    • polerowanie lakieru z wykorzystaniem maszyn dual aciotn FLEX, RUPES i LARE  
    • różnice pomiędzy maszyną polerską Dual Action, a mimośrodową z wymuszonym ruchem rotacyjnym
    • gąbki polerskie otwarto i zamknięto komórkowe.
    • technika 1 i 2 etapowej korekty lakieru
    • optymalizacja czasu pracy przy polerowowaniu lakieru
  8. Wprowadzenie do zabezpieczenia lakieru sealantami, woskami i powłokami ochronnymi
  9. Właściwe przygotowanie lakieru do zabezpieczenia
  10. Szkolenie z aplikacji sealenatów, wosków oraz kwarcowych i ceramicznych powłok ochronnych
  11. Wykład oraz panel dyskusyjny o zawodowym ujęciu detailingu pt. „Detailer na swoim vs. Detailer u kogoś”
  12. Omówienie dostępnych produktów na rynku i propozycja optymalnych zestawów na start.
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
klienci kupili także