Bilet na szkolenie z marką KOVAX 02.03

Producent: - brak producenta -

Czas wysyłki: do 24 godzin

Numer katalogowy:

Dostępność: brak

499,00 

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:
- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).

2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien dołączyć do reklamowanego towaru następujące informacje:
- dane adresowe i kontaktowe wraz z nr tel. i adresem e-mail
- opis wady produktu, przyczyny reklamacji
Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
3. Na czas transportu reklamowanych towarów Kupujący zobowiązany jest do solidnego zabezpieczenia odesłanego produktu. PIELĘGNACJA AUT nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta, drogą mailową, bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie PIELEGNACJAAUT.PL .

5. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.

6. PIELĘGNACJA AUT odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.

7. Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu PIELĘGNACJA AUT jest właściciel firmy.

8. Adres do korespondencji: PIELĘGNACJA AUT Łukasz Sroka, al. Karkonoska 59a, 53-015 Wrocław, tel. 600 345 895.

PIELEGNACJAAUT.PL gwarantuje najwyższą jakość sprzedawanego towaru oraz świadczonej obsługi. Zakupiony towar jest sprawdzony, starannie zapakowany i zabezpieczony na czas przesyłki tak, aby nasz klient dostał produkt w 100% odpowiadający jego oczekiwaniom.

Do każdego produktu dołączamy podbitą, ważną na terenie RP kartę gwarancyjną, której okres ważności określony jest indywidualnie w opisie przedmiotu. Dołączony jest również dowód sprzedaży: paragon lub faktura VAT.
 

W przypadku naprawy gwarancyjnej towar można odesłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu lub do nas.

  • Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 13:00 zwykle wysyłamy tego samego dnia.
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta – realizowane są w następnym dniu roboczym.

Darmowa wysyłka przy zamówieniu za 200zł za pośrednictwem Inpost.


Paczki wysyłamy wg następującego cennika: 

POCZTA POLSKA:

Pocztex Kurier 48: ceny zależne od wagi

  • platność przelewem od 17,00 zł
  • płatnośc za pobraniem od 18,00 zł

Odbiór w punkcie: ceny zależne od wagi

  • płatność przelewem od 16,00 zł
  • platnośc za pobraniem od 18,00 zł


 

PRZESYŁKA KURIERSKA DPD DO 30 KG:

  • 14 zł - płatność przelewem
  • 17 zł - płatność przy odbiorze

     

Korzystamy również z usług PACZKOMATY:
Maksymalny wymiar przesyłki to: 41 x 38 x 64 cm i nie więcej niż 25 kg.

  • Koszt wysyłki paczkomatem to 9,99 zł - Rozmiar A (8 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 11,99 zł - Rozmiar B (19 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 13,99 zł - Rozmiar C (41 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 12,00 zł - Rozmiar A pobranie 
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 14,00 zł - Rozmiar B pobranie
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 16,00 zł - Rozmiar C pobranie

Przesyłka kurierska Inpost:

  • Kurier płatność przelewem od 13,00 zł w zależności od wagi
  • Kurier płatność za podraniem od 15,00 zł w zależności od wagi

 

We wszystkie powyższe ceny wliczony jest koszt opakowania i transport do punktu odbioru przesyłek.


 

Wszystkie zakupione towary można odebrać w siedzibie naszej firmy.
Przy odbiorze osobistym nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Przed odbiorem prosimy o kontakt.

  • 0 zł - odbiór osobisty

Bilet na szkolenie z marką KOVAX 02.03

Kovax to producent oraz dostawca innowacyjnych materiałów ściernych pozwalających zaoszczędzić czas pracy. Produkty Kovax są używane we wszystkim, co jest niezbędne dla naszego życia, od technologii informatycznych po samoloty, samochody, meble, produkty sportowe i rekreacyjne. Kovax od zawsze prowadzi badania w dziedzinie materiałów ściernych w poszukiwaniu najwyższej jakości. Idąc dalej, będziemy nadal wykorzystywać światowe technologie najwyższego poziomu w niekończącej się przyszłości, aktywnie poprawiać jakość i opracowywać nowe produkty oraz przyczyniać się do rozwoju społeczeństwa.

Plan szkolenia: 

  1. Teoria
    • Budowa i rodzaje papierów ściernych
    • Wpływ nieodpowiedniego przygotowania elementów na efekt finalny lakierowania
    • Problematyka kuchni lakiernictwa, czy rzeczywiście srebrny kolor tak trudno położyć?
    • Czy każda "mora" jest zła?
    • Pułapki lakiernika, czyli uważaj na cieniowany i barwiony bezbarwny!
    • Dlaczego z tych samych gradacji różnych produktów szlifierskich łatwiej bądź trudniej nam wypolerować pozostawioną rysę?
    • Technologia produktów KOVAX-a w pracy detailingowej. Czy, aby na pewno na mokro jest lepiej? Czy system pracy na sucho może być równie precyzyjny? 
    • Jak przyśpieszyć pracę? - wpływ szlifierek na wydajność studia detailingowego
  2. Praktyka
    • Ocena stanu powłoki lakierniczej, czyli "...czy nasi tu byli..."?
    • Co z tą rysą? Wypełniać, szlifować, polerować?
    • Usuwania defektów lakierniczych na lakierze bezbarwnym: wtrącenia, zlewka, mora
    • Przygotowanie powierzchni pod polerowanie lamp
  • Miejsce warsztatów: Sklep Pielęgnacja Aut, aleja Karkonoska 59A 53-015 Wrocław
  • Termin warsztatów: 02 marzec 2024, start o godzinie 09:00
  • Cena: Koszt szkolenia to 499 zł brutto

Bilet jest w formie elektronicznej, przy zakupie należy wybrać ODBIÓR OSOBISTY oraz opłacić z góry zamówienie.

 

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię